Wybór platformy social media: Od czego zacząć?Teraz, gdy omówiliśmy, jak wdrożyć marketing w mediach społecznościowych dla małych firm, spójrzmy, która platforma będzie najlepsza na początek. Chociaż istnieje wiele wspaniałych sieci do wyboru, zalecamy rozpoczęcie od wielkiej trójki: Facebook, Instagram i LinkedIn. Te sieci mają największą publiczność i największy potencjał ruchu do Twojej strony. Kiedy już zdobędziesz więcej zwolenników i subskrybentów, możesz zacząć korzystać z innych sieci, takich jak Twitter, Pinterest i Snapchat. Aby uzyskać więcej informacji o tym, jak wdrożyć te wskazówki dotyczące marketingu w mediach społecznościowych dla małych firm, sprawdź tę przydatną infografikę.

Partnerstwo z influencerami w twojej niszy

Podczas gdy budowanie obecności własnej marki jest istotną częścią stawania się bardziej znanym w swojej niszy, partnerstwo z popularnymi influencerami w Twojej branży może pomóc Ci zyskać więcej ekspozycji i napędzić więcej ruchu na Twojej stronie. Influencerzy to ludzie z dużą liczbą followersów na mediach społecznościowych, którzy ufają i patrzą w górę.

Poprzez współpracę z influencerami w Twojej dziedzinie, możesz otrzymać więcej ekspozycji, napędzić więcej ruchu na swojej stronie internetowej i rozszerzyć zasięg swojej marki. Tego typu partnerstwa działają najlepiej, gdy dochodzi do wymiany wartości.

Możesz zaoferować stworzenie niestandardowych treści dla influencera i zawrzeć w nich linki do swojej strony internetowej lub zaoferować swoje produkty do promowania za darmo. Poprzez współpracę z innymi influencerami w swojej niszy, możesz rozszerzyć zasięg swojej marki i napędzić więcej ruchu na swojej stronie. Pamiętaj jednak, że jest to ulica dwukierunkowa. Promując ich treści i linkując z powrotem do ich strony, możesz oczekiwać, że oni zrobią to samo dla Ciebie.

Zbuduj solidną kampanię email marketingową

Email marketing jest wciąż jedną z najlepszych strategii marketingowych. Jest skuteczny, łatwy do wdrożenia i opłacalny. Rozpoczęcie kampanii email marketingowej może być trudne, ale kiedy już ją uruchomisz, możesz wykorzystać ją do konsekwentnego napędzania większego ruchu na swojej stronie. Na przykład, możesz wysłać tygodniowy biuletyn do swoich subskrybentów, który zawiera najnowsze wpisy na blogu i inne wartościowe treści. Jest to świetny sposób na utrzymanie zaangażowania odbiorców i informowanie ich o Twoim biznesie. Możesz również wysyłać wiadomości e-mail do swoich subskrybentów, gdy tylko opublikujesz nowy wpis na blogu i zaprosisz ich do jego przeczytania. Jest to świetny sposób, aby napędzić więcej ruchu na swojej stronie internetowej i uzyskać swoje treści przed tak wielu oczu, jak to możliwe.